It-services vil være nede om aftenen 27. september

Torsdag den 27. september kl. 20.00 til kl. 23.30 vil universitetets it-services være utilgængelige på det meste af campus Aarhus og Katrinebjerg. Mandag den 24. september vil AU’s fastnettelefoni være utilgængelig.

Flere af universitetets it-services vil være utilgængelige torsdag den 27. september mellem kl. 20.00 og kl. 23.30. Dette sker på grund af planlagt vedligeholdelse. Det er det fleste bygninger på Campus og Katrinebjerg i Aarhus, der vil være påvirkede. Se hvilke bygninger på driftstatus.au.dk.

Nedlukningen vil være driftsforstyrrende for filservices (fællesdrev), NFIT’s mailsystem, Trådløs netværk – AU Gadget og Eduroam, AUWLAN/ASBVIP og VPN.

Universitetets fastnettelefoni (IP-telefoni) vil være utilgængeligt mandag den 24. september mellem kl. 18.00 og kl. 20.00. Dette sker på grund af planlagt vedligeholdelse.

Tidspunktet er valgt, så det berører færrest muligt, og AU IT håber på forståelse hvis driftsarbejdet medfører gener for brugerne.

Følg arbejdet på driftstatus.au.dk