Martin er ny projektmedarbejder på instituttet

Mød Martin Godthaab Larsen, der er ny projektmedarbejder på instituttet og læs mere om hans arbejdsområder, faglige baggrund, fritidsinteresser m.m. her.

Martin Godthaab Larsen

Jeg har arbejdet her som studentermedhjælper i forbindelse med Greenbizz-projektet siden august 2021. I min tid som studentermedhjælper blev jeg stillet over for mange spændende og udfordrende opgaver, og det var noget af det, som jeg faldt for. Det var – og er fortsat – en af de væsentligste grunde til, at jeg valgte at arbejde her, og så er det et positivt og innovativt område at arbejde inden for. Derudover er der nogle kompetente og dygtige kollegaer, som hjælper til at sikre en positiv stemning hver eneste dag.

Mine arbejdsområder er inden for udvikling af kunstig intelligens, og hvordan man bedst muligt kan implementere kunstig intelligens i Greenbizz-projektet. Derudover har jeg sideløbende forskellige programmeringsopgaver, som holder mig godt beskæftiget.

Jeg blev færdiguddannet datamatiker i januar 2022.

I min hverdag har jeg alt for mange interesseområder – jeg må jo nok indrømme, at jeg nemt bliver opslugt af nye og fascinerende emner. Mine største interesser må dog være fodbold, madlavning og programmering. Jeg har i længere tid gået med et ønske om at få erhvervet mig en hund, og det er noget, som jeg før eller senere hellere må få udlevet.