AUHE Erhvervsklub: Netværksmøde med Bjarne Corydon og Nina Smith

AUHE fonden inviterer til netværksmøde, og du er inviteret :-) Du kan glæde dig til at møde direktør og chefredaktør på Børsen Bjarne Corydon og reformkommissionens formand Nina Smith. Som sædvanligt får du også sidste nyt fra universitetet samt en case fra en gruppe studerende.

Onsdag 26. april 2023,  kl. 16:00 - 19:00

BC 15 | Herning

AUHE fonden inviterer til netværksmøde, og du er inviteret. Nedenstående er den invitation, der er udsendt til medlemmerne, men for os på AU Herning vil arrangementet være gratis (du skal bare melde dig til som ”Medlem” og skrive AU Herning). Hvis der bliver overbooket, at vi så finder en god løsning, hvor vi gratister vil være fleksible :-)

INVITATION

Kære medlem af AUHE Erhvervsklub

Så er tiden kommet, hvor vi igen skal mødes til netværksmøde i AUHE Erhvervsklub – nemlig den 26. april kl. 16-19 på universitetet i Herning, Birk Centerpark 15, 7400 Herning.

Denne gang tager vi temperaturen på RIGETS TILSTAND og byder velkommen til 2 kapaciteter, som med hvert deres perspektiv gør os klogere på Danmarks fremtid.

Læs hele programmet i den medsendte invitation.

Du skal selvfølgelig med – men del oplevelsen med flere!

Tag et par kollegaer under armen (OBS: denne gang er der en begrænsning på 3 stk. fra samme virksomhed).

Benyt også lejligheden til at invitere en gæst eller to med fra dit erhvervsnetværk, som også skal inspireres. Pris pr. gæst er 500 kr. ex. moms.

Målet er, at gæsterne motiveres til også fremadrettet at blive en del af AUHE Erhvervsklub. Hvis de efter­følgende melder sig ind i AUHE Erhvervsklub, så modregnes de 500 kr. i erhvervsklubbens kontingent.

Tilmelding af dig og dine kollegaer/gæster skal ske senest den 17. april her: http://auhefonden.dk/auhe-erhvervsklub/netvaerksmoede/.

Som sædvanligt slutter vi netværksmødet af med tapas og et glas vin, hvor der bliver rig mulighed for at netværke om dagens tema med de øvrige erhvervsledere fra området.

PS: Læs også den medsendte fil ”Den brændende platform”, som beskriver, hvorfor universitetet i Herning er vigtigt for vores lokalområde og ikke mindst samarbejdet mellem erhvervsliv, universitet og de studerende.