Institutsekretariat

Ansvarsområder

  • Ledelse, planlægning og fordeling af opgaver i sekretariatet, som består af tolv medarbejdere, der håndterer eksamensplanlægning, HR, rejsebestilling og -afregning, planlægning af konferencer og dimissioner samt understøttelse af forskere og undervisere mv.
  • Del af institutledelsen, der består af institutleder, viceinstitutleder, ansvarlig for fundraising og projekter samt sekretariatsleder
  • Rådgivning af institutlederen
  • Koordinering internt på Aarhus Universitet med de administrative enheder, dekanatet mv. samt internt mellem de administrative afdelinger på AU i Herning og BTECH
  • Indkøbskoordinator
  • Kontakt til gymnasier.

På barsel.


Ansvarsområder (uddannelse)

  • Cand.polyt. i teknologibaseret forretningsudvikling


Opgaver

  • Brightspace-struktur
  • Studieordninger og kursusbeskrivelser (kvalitetssikring/korrektur)
  • Korrektur på og opsætning af eksamensopgaver
  • Eksamensplanlægning
  • Oversættelse/korrekturlæsning af forskningsartikler, konference-papers, ansøgninger m.v.
  • Generel forskningsstøtte
  • TYPO3-webredaktør
  • SoMe-opdateringer.

Ansvarsområder (uddannelser)

  • HD 1. og 2. del
  • Business Development Engineer (BDE)
  • Global Management and Manufacturing (GMM)
  • Ph.d.


Opgaver

  • Brightspace-struktur
  • Studieordninger og kursusbeskrivelser (kvalitetssikring/korrektur)
  • Korrektur på og opsætning af eksamensopgaver
  • Undervisningsplanlægning
  • Eksamensplanlægning
  • Korrekturlæsning.


Ansvarsområder

  • Centersekretær, CET

Ansvarsområder

  • Projektmedarbejder

Ansvarsområder

  • Receptionsbemanding
  • Hjælp til studerende, ansatte og besøgende
  • Diplom i ledelse
  • UNIQ
  • Registrering af virksomhedssamarbejder
  • Modtagelse og afsendelse af post/pakker
  • In-house-kontakt til AU Housing/SIRI/kommuner vedr. internationale og udvekslingsstuderende
  • Journalisering/Workzone
  • Studiekort
  • Ad hoc-lokalebookning
  • Tilsynskoordinator ved tilsynsprøver.

Ansvarsområder

  • Bindeled til AU HR, BSS ifm. barsel, sygdom og omsorgsdage, lønforhold, inkl. timelærere samt ferieregnskab
  • Persondataredaktør
  • Sekretær ifm. personalesager.

Ansvarsområder

  • Godkendelse af anmodninger om rejser og rejsebudgetter
  • Bestilling af udlandsrejser, togrejser, taxa, hotelophold, m.v.
  • RejsUd (rejseafregning) samt refusion vedrørende rejser
  • Planlægning af dagsmøder, seminarer m.v. (internt og eksternt)
  • Tovholder ifm. dimissioner
  • Registrering af tilmeldinger til konferencer, arrangementer m.v.
  • Kontaktperson til udenlandske gæsteforskere vedrørende de praktiske ting i forbindelse med deres besøg.

Ansvarsområder (uddannelse)

  • Cand.it. i it, kommunikation og organisation


Opgaver

  • Brightspace-struktur
  • Studieordninger og kursusbeskrivelser (kvalitetssikring/korrektur)
  • Korrektur på og opsætning af eksamensopgaver
  • Undervisningsplanlægning
  • Eksamensplanlægning
  • Korrekturlæsning
  • Censorindkaldelse og -afregning
  • Administration af bachelorprojekter (HA/BSc) og specialer (cand.merc./cand.polyt.).

Ansvarsområder

  • Karriererelaterede arrangementer
  • Vejledning af studerende
  • Job- og praktikopslag
  • Projektportal
  • Virksomhedssamarbejder.

Ansvarsområder (uddannelser)

  • Erhvervsøkonomi, HA
  • Economics and Business Administration, BSc


Opgaver

  • Brightspace-struktur
  • Studieordninger og kursusbeskrivelser (kvalitetssikring/korrektur)
  • Korrektur af og opsætning af eksamensopgaver
  • Eksamensplanlægning
  • Oversættelse/korrekturlæsning af forskningsartikler, konference-papers, ansøgninger m.v.
  • Support af AIROD-forskningsgruppen samt generel forskningsstøtte
  • Digital redaktør.

Simran Kholi

Kommunikationskonsulent

Opgaver

  • Presse/artikler
  • Sociale medier
  • Internt nyhedsbrev
  • Hjemmesideopdateringer
  • Grafisk produktion.