Vores rolle er at støtte bl.a. forskere og ph.d.-studerende på BTECH i deres skriftlige formidling. Vores sproglige service inkluderer:
Eksempler på typer af tekster:
Det er vigtigt, at man afleverer teksten som aftalt og til den aftalte tid. Sprogservice kan desværre ikke garantere, at senere afleverede tekster eller tekster, der overstiger det aftalte tekstomfang i betydelig grad, bliver tilbageleveret til den aftalte deadline.
Ved bestilling skal følgende oplyses:
Inden kildeteksten indleveres, skal følgende kontrolleres:
Bestillinger kører efter 'først-til-mølle'-princippet og under forudsætning af tilstrækkelige ressourcer. Vi opfordrer derfor alle til at bestille i god tid, hvor det er muligt, især i forbindelse med større eller komplekse opgaver, eller hvis opgaven skal løses over en periode, hvor der er andre opgaver omkring studierne, der fylder.
Vi bestræber os altid på at imødekomme ønsker mht. deadline, men som tommefingerregel skal der påregnes (ekskl. weekender og helligdage):
Som udgangspunkt rettes der direkte i den elektroniske version af teksten ved hjælp af korrekturfunktionen ("Track Changes") i Word. Fremgangsmåden i forbindelse med PDF eller andre formater skal aftales nærmere ved bestilling. Vi opfordrer til, at man selv kører en elektronisk stavekontrol (UK engelsk), inden teksten indleveres.
Der aftales en dato for tilbagelevering. Da der kan opstå spørgsmål undervejs, kontaktes bestilleren/forfatteren (efter aftale) ofte før deadline for at drøfte de sidste uklarheder.
Hvis du har spørgsmål vedrørende de opgaver, vi løser, eller til vores bestillingsprocedurer, kan du kontakte: